Design Wizard
Med NordicScreens Q-Cal Design Wizard kan du nemt og hurtigt designe nye visninger med bookingdata til dine infoskærme, møderumsskærme eller check-in løsninger.
Så nemt kommer du i gang
Med Q-Cal Design Wizard kommer du i gang med din skærm med 4 meget enkle steps.
1. Vælg type af skærm
Du vælger hvilken type af skærm du ønsker. Her er en liste af mulighederne:
- Møderumsskærm
- Digital skiltning
- Catering-bestilling
- Aktivitetsoversigt
- Fødselsdagsvisning
- Ugeoversigt
- Digital receptionist
2. Vælg skabelon
Ud fra vores mange skabeloner, finder du en helt sikkert en skabelon der matcher dine behov.
3. Tilpas design
Du kan selv tilpasse dit design med farve, logo, skrifttyper mm.
4. Opret skærmvisninger
Når du er færdig med at designe din skærm, har du nu mulighed for at koble den ønskede data på. Skærmene bliver vist i et fint overblik.

Microsoft Exchange / Office 365 integration
Vores to-vejs integration med Microsoft Exchange / Office 365 gør det muligt, at hente data ind på dine skærme. Dermed kan du skabe automatisk import af data til dine skærme, så du kan vise mødedetajler som mødetitel, mødenavn, mødetidspunkter, beskrivelse og deltagere.
Skabeloner
Vi har designet en masse skabeloner til dig, så du i løbet af få minutter har din egen møderumsskærm. Der er skabeloner til møderumsskærme og digital skiltning. Udover disse findes der også skabeloner til ugeoversigt, fødselsdage, aktivitetsoversigt, som du kan integrere på dine infoskærme. Vi har også skabeloner til check-in løsninger, så du kan skabe din egen digital receptionist eller catering-bestilling.
Du kan altid nemt lave ændringer til dine design efterfølgende.
Har du spørgsmål til vores Design Wizard?
Skriv til os og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at ringe til os på
tlf.: 71 92 62 22
Vores glade kunder







