Infoskærme til kontor & administration

Q-Produkterne binder virksomheden sammen i én platform

Check in løsning der byder velkommen

Velkommen til NordicScreen!

Sådan byder vi vores gæster velkommen på vores kontor i Randers – Hvordan byder du dine gæster velkommen?

Q-Desk er en overskuelig og praktisk Check-in løsning der hjælper kunden, gæsten eller fragtmanden ved ankomst. Med få klik på skærmen, anmelder man sin ankomst og adviserer en medarbejder via sms og mail. Som standard indeholder Q-Desk også et oversigtskort og en knap til fragtmanden. Dette sikrer, at man hurtigt kan finde vej rundt i bygningen og at pakker leveres korrekt.

Reception, Skal/Skal ikke…

Flere virksomheder fravælger en reception og opstiller en Q-Desk Check-in løsning i stedet.
Men Q-Desk anvendes også i større grad når der er en fysisk reception. Kunden eller gæsten ved normalvis godt hvem de skal tale med. Derfor ser vi flere virksomheder opstille Check-in standere, så gæsten hurtigt selv kan advisere sin kontaktperson ved ankomst. Dette sparer medarbejderen ved disken for unødige afbrydelser, og medarbejderen er dermed mere effektiv i hverdagen.

Receptions skærm
PowerBI Dashboard

Q-Play Infoskærme informerer 360 grader

På kontoret er information utrolig vigtig. Q-Play løsningen giver nemt adgang til, at oprette indhold til 1 eller 1000 skærme uanset om skærmen er placeret i Danmark eller USA. Indholdet oprettes og tilrettes nemt via vores roste Q-Play editor. Alt fungere stort set som PowerPoint, og er derved lige til at gå til. Der er indbygget en unik brugerstyring, der sikre, at forskellige medarbejdere kan have forskellige roller i systemet efter behov.

De mest anvendte funktioner og visninger på en infoskærm er Dashbord-visninger, kø-statistikker og nyheder. I kantinen og i køkkenet vises oftest dagens ret, menutavler, information om fødevare og drikkevare.

I kombination med Q-Cal, kan vores infoskærme vise oversigter over aktiviteter, fødselsdage, møder og ledige møderum. – Desuden kan Q-Desk vise en oversigt over møder i huset, og fx kun vise medarbejdere der har møde den pågældende dag.

 

Få styr på mødelokalerne en gang for alle

Q-Cal er tovholder på alle lokaler og aktiviteter i virksomheden. Med funktioner som ”Ad-Hoc Booking”, ”Bekræft Mødestart” og ”Afslut møde”, optimere man brugen af sine lokaler med op til 50%.

Løsningen integreres nemt med fx Exchange. Dettes sikre, at bookinger af lokaler sker helt automatisk. Skærmen ved lokalet viser hele tiden kommende møder, og er der ledig, kan man hurtig booke 30 min. direkte på skærmen, som naturligvis også synkroniseres direkte i jeres kalender.

På Kontoret kan man via Q-Play møderumsoversigt nemt se dagens møder og hvor de afholdes. Denne oversigt kan desuden laves med et aktivt plantegningskort. Dette betyder, at man på en plantegning kan se rum skifte farve fra grøn til rød eller omvendt, afhængig af om lokale er optaget.

Aktiv oversigtskort kontor

Aktiv oversigtskort over Kontor Syd

Det kræver kun en skærm og internet

 Kom hurtigt i gang: Opsæt en vilkårlig skærm og tilslut derefter
en HDMI Player fra NordicScreen, så er du kørende.


Komplet løsning: Ønsker du tilbud på en komplet løsning inkl.
skærme, kan vores forhandlere være behjælpelig med en løsning
der passer netop til jeres behov. Kontakt vores kundeservice.

Vores glade kunder

Bang&Olufsen logo
verdo-ref
Arbejdstilsynet logo
Bang&Olufsen logo
Hørkram logo
verdo-ref
Aalborg Universitet logo
bauhaus-ref

Få et opkald fra en af vores eksperter

Steffen Christensen
Logo NordicScreen hvid og grøn

NordicScreen ApS  •  Normansvej 1, 8920 Randers NV
E-mail:
info@nordicscreen.dk   •   Tlf.: 71 92 62 22