Til den ambitiøse butiksejer

Flere kunder i butikken? – Ja tak.

Vi samlet en række værktøjer, der sikrer dig flere kunder i din butik og dermed øger din omsætning. Med en infoskærm øger du din brand eksponering og det giver kunder i butikken.

SPORT 24 skaber wow-effekt med NordicScreen

Bag kassen i SPORT 24’s omkring 100 fysiske butikker finder du en infoskærm med Q-play.

I videoen kan du høre Marketing Koordinator Rikke Ilkjær fortæller, hvordan skærmene er med til at skabe levende indhold. Med Q-Play kan Rikke side på sit kontor og opsætte kampagner, samt styre hvad der vises ude i butikkerne rundt om i hele landet.

Infoskærmene i butikkerne er også til stor glæde for medarbejderne. De bruger nemlig indholdet til at vise SPORT 24 produkterne frem til kunderne.

Den brugervenlige og intuitive infoskærmsløsningen har derfor hjulpet SPORT 24 med at effektivisere deres måde at laver markedsføring på. Og så fungere det uanset hvilken skærm, der sidder i den enkelte butik.

SPORT 24 logo
Computer i sofa

Hvorfor infoskærme?

Vi har samlet alle de gode grunde til, hvorfor du skal bruge infoskærme i din butik. I dette whitepaper kan du læse, hvordan din omsætning øges, når du har en infoskærm, der fanger potentielle kunders opmærksomhed. Det viser sig nemlig at 8/10 kunder er gået ind i en butik, fordi en infoskærm fangede deres opmærksomhed. Samtidig har 68% af alle kunder købt et produkt på grund af en infoskærm. Hvis ikke du allerede er overbevist, så download vores whitepaper og læs mere.

Sådan designer du en infoskærm med “Medielister”

Vores infoskærmssoftware, Q-play, er app baseret. Det betyder, at du designer din infoskærm ved drag and drop af apps.

Der findes mange smarte apps til Q-play. En af dem er Medielister. Med Medielister kan du nemlig oprette en afspilningsliste af apps. På den måde kan du vise det samme indhold på tværs af forskellige skærme og forskellige designs.

Flere af vores kunder har butikker over hele landet. Det betyder, at deres infoskærme er fordelt udover forskellige lokationer. Derfor har mange af dem også et behov for at vise både nationalt og lokalt indhold på skærmene. – Her er Medielister vejen frem. 

Se video og hør mere om hvordan du designer en infoskærm ved brug af Medielister.

Skal vi lave din infoskærmsstrategi?

Book en tid med en af vores eksperter. De har erfaring med opsætning af skærme for bl.a. Sport24, Bauhaus, Imerco og Bronuts

Sådan designer du en flot infoskærm

Der er ingen tvivl om, at det ikke er helt lige meget, hvordan din infoskærm ser ud. Derfor har vi afholdt et lille webinar omkring, hvordan du designer en flot infoskærm.

I webinaret her kan du høre vores marketing manager og grafiker dele ud af hans erfaring. Han fortæller om, hvordan du bedst sammensætter farver og apps, så du får en flot infoskærm.

Less is more! – Det er vigtigt, at du sætter dig nogle mål for, hvad du gerne vil med din infoskærm. Når du har gjort det, skal du designe en infoskærm, som er enkel og uden for meget information. Mange har tendens til at indsætte så mange informationer som muligt på deres infoskærm. Det kan dog ofte skabe mere forvirring end hvad godt er. Derfor opfordre vi til, at du designer din infoskærm efter princippet – Less is More.

Det kræver kun en skærm og internet

 Kom hurtigt i gang: Opsæt en vilkårlig skærm og tilslut
en HDMI Player fra NordicScreen, så er du kørende.

Vores glade kunder

Bang&Olufsen logo
verdo-ref
Arbejdstilsynet logo
Bang&Olufsen logo
Hørkram logo
verdo-ref
Aalborg Universitet logo
bauhaus-ref

Få et opkald fra en af vores eksperter

Steffen Christensen
Logo NordicScreen hvid og grøn

NordicScreen ApS  •  Normansvej 1, 8920 Randers NV
E-mail:
info@nordicscreen.dk   •   Tlf.: 71 92 62 22