CASE
Sådan benytter Canopy by Hilton infoskærme og møderumsskærme
Canopy by Hilton er et livligt hotel, der skaber rammerne for et positivt ophold. Det er et hotel for dem, der leder efter en stimulerende og komfortabel oplevelse. NordicScreen er bl.a. med til at skabe denne stimulerende oplevelse i form af infoskærm og møderumsskærme.
Canopy by Hilton skaber overblik for deres gæster
Hotellets mange gæster og konferencedeltagere får hurtigt et overblik med Q-Play Infoskærme og Q-Cal Møderumsskærme fra NordicScreen.
På infoskærmen får gæsterne et overblik over møderne i de forskellige møderum ved, at kombinere vores to produkter.
Desuden bliver gæsterne præsenteret for en COVID-19 video, så de ved hvordan de skal tage deres sikkerhedsforanstaltninger på hotellet. En lokal vejrudsigt i Baltimore er også relevant, når man som gæst på hotellet skal ud at besøge byen. Alt sammen i Canopy by Hiltons eget design.
En automatisk løsning sparer tid
Med en integration til Google og Office365 slipper kunden for, at opdatere indholdet manuelt og dermed sparer de rigtig mange timer. Den automatiske integration gør, at hotellets infoskærme og møderumsskærme altid er opdateret med indholdet fra deres kalender. Hele løsningen opdateres også automatisk, så nye funktioner automatisk udrulles til alle skærme.
Q-Cal Møderumsskærme
Q-Play Infoskærme
Support
Skulle Canopy by Hilton have brug for support, er der fri adgang til NordicScreens amerikanske support – uden tidsforskel. Desuden har de også fri adgang til NordicScreen 2. level support i Danmark.